Apie mus

Maršrutais Lietuva – Anglija ir Anglija – Lietuva vežame keleivius, siuntinius, krovinius, gyvūnus saugiai ir patikimai. Mes pasirūpinsime, kad Jūsų kelionė būtų saugi ir patogi. Vežame tik naujais autobusiukais su padidinto komforto sėdynėmis, bei miegamomis vietomis. Taipogi, galite drąsiai siųsti didelius siuntinius, artimiesiems reikalingus daiktus ir dovanas gimtadienių ar kitų švenčių proga. Su visais kroviniais elgiamės pagarbiai ir saugome Jūsų turtą, todėl galime garantuoti, kad siuntiniai pasieks Jūsų draugus ir giminaičius nesugadinti ir laiku.

Visuomet siekiame patenkinti klientų poreikius ir užtikrinti aukščiausią aptarnavimo lygį. Mes visada pasiruošę teikti kokybiškas transporto paslaugas ir užtikrinti patogią kelionę. Savo klientams palankiomis sąlygomis pasiūlysime tinkamiausią kainą už kokybišką paslaugą! Mes dirbame atsakingai – visi keleiviai yra apdrausti, todėl klientai lieka patenkinti ir prireikus vėl kreipiasi į mus bei rekomenduoja mūsų teikiamas paslaugas kitiems. I always like to tell you that Constantin Weisz was my maternal grandfather (laughs heartily). But of course that’s not true. Like many brands nowadays, replica watches Tag Heuer an art term. It is synonymous with old traditional watchmaking.

Pretenzijų reiškimas.
1.1. Apie patirtus nuostolius ar žalą Siuntėjas privalo pranešti Vežėjui žodžiu per 5 (penkias) kalendorines dienas nuo krovinio / siuntos pristatymo dienos ir patvirtinti tai raštu per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo siuntos pristatymo momento. Jeigu Siuntėjas to nepadaro, Vežėjas neatsako už jokią žalą ar praradimą, išskyrus tuos atvejus, kai Siuntėjas įrodo, kad raštu pranešti Vežėjui laiku nebuvo įmanoma dėl svarbių ir pagrįstų priežasčių.
1.2. Kai nuostoliai patiriami dėl netinkamai supakuotos siuntos / krovinio, Vežėjas žalos siuntos / krovinio neatlygina.
1.3. Siuntėjas įsipareigoja nedelsiant informuoti apie krovinio / siuntos pristatymo vietos pasikeitimą. Pasikeitus krovinio / siuntos pristatymo vietai, Siuntėjas papildomai sumoka Vežėjui 45 Eur (keturiasdešimt penkių eurų) vežimo mokestį.

DĖL PRAŠYMŲ VALSTYBINEI VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBAI
Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantis subjektas: Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.
Paslaugos Pirkėjas, manantis, kad jo teisės buvo pažeistos, visų pirma turi raštu ar el. paštu kreiptis į Paslaugos Pardavėją ir Pardavėjas per 14 dienų nuo Pirkėjo rašytinių pretenzijų gavimo dienos, turi Pirkėjui pateikti atsakymą ir problemos sprendimo būdus. Tuo atveju, jeigu Pardavėjo atsakymas Pirkėjo netenkins, Pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainė www.vvtat.lt, ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/“.
Visais su paslaugos atliktu darbu, susijusiais klausimais kreipkitės info@marbusas.lt
arba paskambinę 8645 09 951. Darbo laikas: I-V 9-17:00